Przygotowanie sprzedaży na rynku chińskim
Usługa skierowana jest do polskich przedsiębiorstw zainteresowanych sprzedażą swoich towarów i usług w Chinach. Nasza oferta polega na kompleksowej obsłudze ekspansji na rynek chiński, w której skład wchodzi przygotowanie analizy potencjału rynku, znalezienie klientów i partnerów oraz przeprowadzenie negocjacji handlowych.
Nasza usługa umożliwia skuteczną i profesjonalną sprzedaż towarów i usług w Chinach, bez konieczności ustanawiania przedstawicielstwa lub zatrudniania agentów. Ponadto dzięki wykorzystaniu doświadczeń i kontaktów firmy C-PC wszelkie tego typu działania stają się automatycznie bardziej efektywne.
Koncepcja przygotowania sprzedaży opracowana przez C-PC składa się z dwóch elementów:
Ich szczegółowy kształt i zakres zależą od indywidualnych ustaleń i wymagań Klienta. Poniżej prezentowane są jedynie ich podstawowe elementy oraz warunki współpracy.
Analiza potencjału danego segmentu
Usługa polegająca na sporządzeniu raportu określającego możliwość sprzedaży towarów i usług w Chinach. Tego typu analiza jest przydatna w oszacowaniu opłacalności przedsięwzięcia, a także jest niezbędna do zaplanowania rodzaju i zakresu działań związanych z ekspansją na rynek chiński.
Raport może zawierać następujące elementy:
-
Aktualna wielkość rynku
-
Charakterystyka konkurencji
-
Potencjalna wielkość rynku
-
Analiza finansowa inwestycji
-
Analiza SWOT
-
Analiza potencjalnych odbiorców
-
Baza adresowa potencjalnych odbiorców
-
Wstępne badanie rynku na podstawie kontaktów z odbiorcami
-
Badania rynku wśród przedsiębiorców
-
Wymagania formalno-prawne
-
Analiza potrzeb logistycznych
Wyszukiwanie klientów i partnerów biznesowych
Usługa polegająca na wyszukiwaniu klientów i partnerów biznesowych dla firm polskich zdecydowanych na sprzedaż swoich towarów i usług w Chinach. W ten sposób całość działań związanych z koniecznością znalezienia odpowiednich instytucji współpracujących przejmuje na siebie C-PC.
W zależności od potrzeb nasze zaangażowanie w projekt może ulec rozszerzeniu – jesteśmy w stanie prowadzić negocjacje handlowe, a także w późniejszym etapie kompleksowo obsługiwać transakcje.
|